قوانین و مقررات

مشتریان گرامی لطفا قبل از ارسال فایل جهت چاپ به موارد زیر توجه فرمایید در غیر اینصورت مسئولیت عواقب ناشی از عدم رعایت موارد به عهده سفارش دهنده میباشد .



موارد قابل توجه : 
*. هنگام ثبت نام مشخصات خود را بصورت دقیق و کامل وارد نمائید.
*. زمانی اقدام به ثبت سفارش کنید که از درستی طرح و فایل خود اطمینان داشته باشید.
*. لطفا نام و توضیحات سفارش را وارد نمائید.
*. از آپلود قطعی فایل مطمئن شوید.
*. بعد از پرداخت فاکتور روی گزینه تکمیل خرید کلیک نمائید تا به وب سایت بازگردید، در غیر اینصورت سفارش شما توسط سایت بصورت اتوماتیک لغو خواهد شد و هزینه پرداخت شده نیز توسط بانک به حساب شما برگشت داده می شود .
*. اندازه استاندارد کارت ویزیت های سلفونی ، لمینت و … را مدنظر قرار دهید.
*. در نظر گرفتن رزولوشن ۳۰۰ و مود رنگ CMYK برای همه سفارشات چاپی الزامی می باشد.
*. برای همه سفارشات خود حاشیه امن در نظر بگیرید. (حداقل ۸ میلیمتر برای تراکت و ۵ میلیمتر برای کارت ویزیت)
*. امکان لغو سفارش توسط سفارش دهنده پس از ثبت سفارش امکان پذیر نخواهد بود.
*. در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.
*. مسئولیت استفاده از رنگ هایی مانند: ” قهوه ای ، زرشکی، بنفش، سورمه ای، زیتونی، خاکستری، مشکی” چه در زمینه و چه در نوشته ها که در چاپ خطا دارند برعهده سفارش دهنده می باشند و درصورت خرابی گارانتی و تخفیف شامل حال آن محصول نخواهد شد. لذا قبل از ثبت سفارش تمامی رنگ های خود را بررسی و رعایت نمایید و درصورت عدم آگاهی می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.
* اگر سفارشاتي که ممنوعيت چاپي دارند مانند ( تصوير پول، انواع فال و تاتو، تصاوير بانوان ( چهره يا اندام )، آموزش رقص ، تصاوير بدنسازی ، طرح های ورق های بازی يا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای ، شرکت های هرمي، عکس چهره ائمه اطهار و … توسط شما ثبت شود و درصورتي که از چشم متصدی کنترل سفارشات مجتمع دور بماند و وارد پروسه چاپي شود، اين سفارش ها توسط واحد ارسال سفارشات مجتمع ضبط و نابود خواهد شد و غير از هزينه سفارش ، کليه مسئوليت این امر، اعم از جريمه های نقدی و کيفری به عهده سفارش دهنده مي باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، اين مهم را در نظر بگيريد .
*. سفارشاتي هستند که جهت ثبت آن نياز به ارائه مجوز مي باشد و بدون ارائه مجوز چاپ نخواهند شد که تعدادی از آنها به شرح زير است : آرم شرکت های دولتي – انواع برچسب های تمام لاتين – مواد دارويي – مواد شيميايي – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمايي و رانندگي – برچسب مواد غذايي – تجهيزات پزشکي – مواد آرايشي و بهداشتي و …
درصورتي که این سفارشات ثبت شوند و از چشم متصدی کنترل سفارشات مجتمع دور بماند و وارد پروسه چاپي شود، اين سفارش ها توسط واحد ارسال سفارشات مجتمع ضبط و نابود خواهد شد و غير از هزينه سفارش ، کليه مسئوليت این امر، اعم از جريمه های نقدی و کيفری به عهده سفارش دهنده مي باشد.
*. درصورتی که هریک از موارد بالا رعایت نگردند و به هر دلیلی سفارش شما دچار خرابی و یا مشکل شود، مجتمع چاپ آرمان هیچگونه مسئولیتی درقبال محصول برعهده نخواهد داشت و کلیه عواقب و مسئولیت های آن به عهده سفارش دهنده خواهد بود. *

نظرتان را بنویسید